|

Uzņēmējam pašam jāpatīk, ko viņš ražo

Šonedēļ Berga Bazārā notiks tradicionālais tirdziņš, kurā zemnieki un mājražotāji no visas Latvijas reģioniem piedāvās lielu pārtikas produkcijas daudzveidību – pašceptu maizi, gaļas un zivju kūpinājumus, dažādus sierus, ievārījumus, konditorejas izstrādājumus u.c. To vidū būs arī mājražotājs Ak gardumi!. Par to, kā dzimusi biznesa ideja darboties konditorejas nozarē un kas jāņem vērā jaunajiem uzņēmējiem, uzsākot savu biznesu, portālam Nekrize.lv stāsta  Ak gardumi! runas persona Dace Zandbergahttps://www.facebook.com/akgardumi

„Jāteic, ka Ak gardumi! kā zīmols tika izveidots pavisam nesen. Tiesa, pats uzņēmums aktīvi darbojas jau gadu. Mana māsa Agita Kuzmenkova, kura ir uzņēmuma dibinātāja, gribot aizbēgt no darba birojā, uzsāka biznesu konditorejas nozarē. Ja tā var teikt, tā ir viņas sirdslieta. Turklāt – ja par uzceptajām kūkām tiek saņemti daudzi silti un pozitīvi vārdi, tad ir vēl lielāks prieks darboties šajā nozarē nekā finanšu. Biznesa sākumā māsa bija vairāk pievērsusies kūku cepšanai, taču, lai paplašinātu darbību un saražotos apjomus, bija jāmeklē jaunas lietas, ko piedāvāt klientiem. Ņemot vērā minēto, tika izveidoti jauni produkti – riekstiņi, medus bumbas un vēja kūkas, kas, spēlējoties ar māsas iniciāļiem, tika nodēvēti par Ak gardumi!.

Runājot par dalību tirdziņos, jāteic, ka Berga Bazārā mēs piedalāmies kopš marta sākumā.  Tur pārdodam riekstiņus, medus bumbas un vēja kūkas. Jāpiebilst, ka riekstiņi ir vispieprasītākais gardums. Esam patiesi apmierināti ar tirdziņa apmeklētību un produkcijas noietu – gandrīz visi gardumi tiek pārdoti. Tirdziņa apmeklētāji ir ļoti atsaucīgi, bet vadība – pretimnākoša. Arī vasarā plānojam piedalīties dažādos pasākumos, kuros, protams, pārdosim savu produkciju. Tā kā esam aktīvi sociālo tīklu lietotāji, plānojam veikt nelielu aptauju, lai noskaidrotu, kurās pilsētās cilvēki mūs gribētu satikt.

Runājot par lietām, kas būtu jāņem vērā jauniem uzņēmējiem, uzsākot biznesu, jāteic, ka galvenais ir tas, lai pašam uzņēmējam patīk vai – kā mūsu gadījumā – garšo saražotā produkcija. Otrkārt, klientiem jādod iespēja degustēt produkciju. Gan man, gan jebkuram citam cilvēkam patīk pagaršot produktu, pirms tas tiek nopirkts.  Mums uz degustācijām „aiziet” liela daļas produkcijas, taču mēs par to nebēdājam, jo tā iegūstam daudz jaunu klientu. Treškārt, ar klientiem jāveido draudzīgas attiecības. Turklāt, ne tikai komunicējot aci pret aci, bet arī sociālajos tīklos.”

LASI VISU, KO RUNĀ EKSPERTI

Novērtē:
Loading ... Loading ...

Izsaki viedokli