Sākums » Blogi Jūs skatāties sadaļu “Blogi”

Kas jāpārdomā, pirms ķerties pie sava produkta izstrādes?

Kas jāpārdomā, pirms ķerties pie sava produkta izstrādes?

Kas atšķir uzņēmēju no citiem? Manuprāt, tā ir spēja uzņemties riskus. Es domāju, ka ar to arī ir jāsāk – jāizvērtē savs potenciāls, vai tu tam esi gatavs? Uzņēmējdarbība būtībā ir lēmumu pieņemšana, kam daudzi nav gatavi. Ir jāspēj paļauties uz sevi, ticēt pašam sev! Pašlaik tirgus ir pārsātināts, liekas – nu ko vēl? Cilvēki […]

July 19 2012 | Publicēts sadaļā Blogi, Jaunumi | Lasīt tālāk »

Jaunība kā priekšrocība arī profesionālajā vidē

Jaunība kā priekšrocība arī profesionālajā vidē

Eiropas Savienībā (ES) bez darba ir apmēram 5,5 miljoni jauniešu. Tas nozīmē – katrs piektais cilvēks vecumā līdz 25 gadiem, kurš gribētu strādāt, nevar atrast darbu. Lai gan Latvijā strādājošo jauniešu skaits procentuāli tiek uzskatīts par optimālu, tomēr gados jauni darba meklētāji bez iepriekšējas pieredzes profesijā, bet ar augstāko izglītību arī šeit nereti saskaras ar […]

May 18 2012 | Publicēts sadaļā Blogi, Jaunumi | Lasīt tālāk »

Sociālie mediji Tavam biznesam

Sociālie mediji Tavam biznesam

Par to, ka karstākās diskusijas notiek tur – internetā, nevienam vairs nav jāstāsta. Tomēr vēl aizvien ir daudz uzņēmumu, kas nav izveidojuši savus profilus sociālajos tīklos un neuzrunā savus klientus caur šiem kanāliem. Tas, ko bieži gadās dzirdēt no šādiem uzņēmumiem, ir: „Negribas salaist visu dēlī.” Ceru, ka šis raksts ļaus jums droši uzsākt! Kā […]

April 13 2012 | Publicēts sadaļā Blogi, Jaunumi | Lasīt tālāk »

Kāpēc laba interneta mājaslapa nemaksā 100 latu?

Kāpēc laba interneta mājaslapa nemaksā 100 latu?

Bieži vien uzņēmumi sev izveido interneta mājaslapu vienīgi tādēļ, ka „tā vajag” un „katram uzņēmumam ir vajadzīga sava mājaslapa”. Taču, kad uzņēmumam pajautā, kāpēc vajag mājaslapu, kas ir tie mērķi, kurus plānots ar tās starpniecību sasniegt, visbiežāk atbilde ir ļoti vispārīga un izplūdusi, vai tiek atbildēts ar iepriekš minētajām frāzēm. Uzņēmuma interneta mājaslapai – tāpat […]

March 20 2012 | Publicēts sadaļā Blogi, Jaunumi | Lasīt tālāk »

Ilgtspējīgu biznesa projektu iezīmes

Ilgtspējīgu biznesa projektu iezīmes

Vadot JIC biznesa inkubatoru, mēs saskaramies ar veiksmīgām un neveiksmīgām biznesa iecerēm. Lai otro skaits būtu pēc iespējas mazāks, esmu definējis pazīmes, kuras atšķir ilgtspējīgas biznesa ieceres no viduvējām ar mazām izredzēm uz izdzīvošanu: Skaidri definēti nolūki Jebkuru biznesa ieceri ir jāspēj raksturot vienā teikumā. Lai šādu teikumu varētu uzrakstīt, ir jāatbild uz sekojošiem jautājumiem: […]

February 16 2012 | Publicēts sadaļā Blogi, Jaunumi | Lasīt tālāk »

5 soļi, kā tikt vaļā no „nebrāļa“ parāda

5 soļi, kā tikt vaļā no „nebrāļa“ parāda

Kredītkarte ir pārtērēta. Alga nav kļuvusi lielāka. Taču veikalā ir brīnišķīgi ziemas zābaki ar 70% atlaidi, un tu, cilvēks, domā: „Eh, kāda starpība – tie divdesmit lati jau tāpat vairs neko nemaina.” Izrādās, šāda domāšana ir visai izplatīta ne tikai attiecībā uz naudu, bet arī, piemēram, mācībām („brīvdienās nesanāca pieķerties referātam”, „varu arī šodien paslinkot”), […]

January 24 2012 | Publicēts sadaļā Blogi, Jaunumi | Lasīt tālāk »

Nākamā gada prognozes mazajiem uzņēmējiem

Nākamā gada prognozes mazajiem uzņēmējiem

Tuvojoties jaunajam gadam, dzirdam dažādas prognozes, kāds tas būs. Nākotne vienmēr ir bijusi neskaidra, un daudzi no mums labprāt vēlētos uzzināt, kam jāgatavojas. Arī mazā biznesa vadītājiem šāda informācija nāktu par labu, tādēļ vietnē Mainstreet.com apkopotas tendences, kas varētu sagaidīt biznesa vidē un ko būtu vēlams paveikt nākamā gada laikā. Lūk, dažas no tām. 1. […]

December 30 2011 | Publicēts sadaļā Blogi, Jaunumi | Lasīt tālāk »

Par gudriem bērniem!

Par gudriem bērniem!

Tuvojoties gadumijai, allaž gribas izvērtēt, kāds bijis šis gads salīdzinājumā ar iepriekšējo, cik veiksmīgs vai neveiksmīgs tas bijis un ko vēlamies izdarīt un sasniegt nākamgad. Jā, jo īpaši svarīgi domāt par pēdējo. Portālā Nekrize.lv šā gada laikā esam tikušies ar neskaitāmi daudziem jauniem un arī jau pieredzējušiem uzņēmējiem, kuru enerģija, dzīvesprieks, pozitīvās ambīcijas un ideju […]

December 7 2011 | Publicēts sadaļā Blogi, Jaunumi | Lasīt tālāk »

Superstārs vs. „ko nu es”

Superstārs vs. „ko nu es”

Neskaitāmi psiholoģiskie fenomeni ietekmē mūsu uzvedību – un vairākums no tiem ir neapzināti. Žurnāla Wirtschaftswoche (Ekonomikas nedēļa) žurnālisti Johens Maijs (Jochen Mai) un Daniels Retigs (Daniel Rettig) savā jaunajā grāmatā apkopojuši 120 dažādus “efektus”. Lūk, daži no tiem. Pārpašpārliecinātības efekts Pašpārliecinātība pati par sevi ir laba lieta. Tomēr arī šajā gadījumā iederas teiciens – kas […]

November 25 2011 | Publicēts sadaļā Blogi, Jaunumi | Lasīt tālāk »

Ieskats kolektīvās iepirkšanās nozares vēsturē Latvijā

Ieskats kolektīvās iepirkšanās nozares vēsturē Latvijā

Domājams, ka ikviens ir dzirdējis, kā pasaules iedzīvotāju iepirkšanās paradumus uz visiem laikiem mainījusi amerikāņu kompānija Groupon, piedāvājot dažādu pilsētu vietējiem uzņēmumiem jaunu pārdošanas un mārketinga platformu – kolektīvo iepirkšanos! Pāris darbības gadu laikā Groupon vērtība jau pārsniegusi astoņus miljardus ASV dolāru – lieliski panākumi lieliskai idejai! Bet kā šī jaunā pieeja attīstās pie mums, […]

November 17 2011 | Publicēts sadaļā Blogi, Jaunumi | Lasīt tālāk »